CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, June 30, 2011

Fateh Mula Bekerja

Tadi Abah guna laptop Ummi.. Ummi pun guna la komputer Abah smbil tengok-tengok kat luar kot2 ada customer datang. Fateh main kat tepi Abah (atas lantai)..Ummi tak tau dia main apa, tapi mulut bisinggg je dok pok pek pok pek sorang2..

Tetiba henpon Abah berbunyi. Ada orang call..Ummi biar je. Tengok2 bunyi tu berenti camtu je --> Abah tak angkat. Ummi kalih tengok kat Abah. Tengok2... Laaaa, dah tidur rupanya. Ummi tengok kat Fateh pulak...

Nak tau apa yang Ummi nampak??

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ini...!!! huhuhuuu... Ni buku catatan kewangan harian Ummi.. Habis kena kepat ngan Fateh... Uwaaa~

Fateh senyummm je kat Ummi dengan penuh kebanggaan atas hasil karya dia. Muka memang dah sah-sah la muka tak bersalah. Dia tau Ummi mesti cair dengan senyuman menawan dia tu..


Alah Ummi tak marah pun..Anak Ummi ni kan kecik lagi..Cuma terkejut jela tadi. Tak sangka anak soleh Ummi Abah ni dah melangkah maju ke depan. hehehe....


2 comments:

lengchai86 said...

loh kena kepat. aok ralit ngat dak...

wardah syuhada said...

hehehe.. pandai fateh ni..
nti, xpe..dia nk blaja acc jugk tu..hehe
fateh, teruskan usaha..chaiyok..!!
:D