CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Saturday, June 25, 2011

Stress!

Saya benci STRESS..

Sebab stress membuatkan saya ingin menjauhkan diri dari orang sekeliling.

Stress membuatkan saya suka untuk memerapkan diri di satu-satu tempat.

Stress membuatkan saya lebih suka mendiamkan diri daripada berkata-kata.

Stress membuatkan saya merasa benci dengan orang lain dan diri sendiri.

Stress membuatkan prestasi saya sebagai anak, isteri, ibu, dan pekerja menurun!

Ahh...Macam mana nak mengelakkan diri dari bertambah-tambah stress setiap hari??

Saya rasa.........





Saya kena jauhkan diri daripada orang2 yg suka membuatkan saya stress.

Ya! Saya kena jauhkan diri dari mereka.

TAPI.........

Saya perlu berSABAR dulu untuk beberapa tempoh (yg saya sendiri pun tak pasti)

Titik.

No comments: