CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, June 8, 2011

Musim Kawin

Cuti sekolah kali ni banyak betul dapat jemputan walimatul urus. Semuanya kawan-kawan dan saudara-mara terdekat. Tempat berlainan dan berjauhan, maka terpaksalah membuat pilihan yang mana nak dihadiri.

Maaf kepada rakan-rakan yg saya tak hadiri majlis mereka. Keluarga perlu diutamakan. Walaubagaimanapun, doa saya tetap mengiringi kalian. Moga-moga bahtera yang dibina kekal hingga ke akhir hayat. Saya doakan juga agar kalian dan pasangan dapat bercinta lagi di syurga kelak, insyaAllah....

Selamat pengantin baru saya ucapkan kepada.....

Kak Chik Ijan dan pasangannya, Fadhir.
28-5-2011
Jengka Pusat, Pahang
(pengantin perempuan ni sepupu saya)
Ini gambar pada malam pernikahan mereka.

Kak Ijan pada sesi memotong kek
29-5-2011

Shahrul & Ainun
2-6-2011
Kuala Kangsar, Perak

Sepupu suami saya (yg lelaki) dan pasangannya.
4-6-2011
Sungai Petani, Kedah
Oh maaf, saya tak ingat apa nama mereka. Hehehe...dah setahun lebih kawin pun belum habis taaruf dengan keluarga suami lagi ni (^_^)


Banyak gambar yang saya rasa menarik sepanjang kenduri sepupu di Jengka baru-baru ni. Saya kongsikan di sini ye...

Gelagat Fateh Arraziq buah hati Ummi Abah

Ambil angin dengan Wan kat luar

Merenung apa tak tahu la...Padahal orang penuh sekeliling dia.

Akhirnya tertidur keletihan..Sementara menanti majlis akad nikah bermula. Tok kadi datang pukul 10 lebih..huhu...

Fateh tidur siap pegang tangan Wan lagi. Sweetnya~...

Dah bangun. Mak Long yg layan. Ummi sibuk ke sana ke mari ambik gambar.

Sayang betul Ayah Long dekat Fateh

Ralit main kain lap dia. Ummi biarkan aje...

Tengah berlasak tak leh duduk diam. Alhamdulillah Mak Long rajin tolong pegang. Kalau tidak... Jenuh Ummi..hehe...

Buat muka mengantuk pulak. Picit dagu tu karanggg..

Hari kenduri. Wan Ngah tolong pegang. (bukan Ummi suruh ye..hehe..)

Nampak Ummi je terus buat muka simpati

Dah letih sangat anak Ummi ni. Ummi tidurkan dia kat dalam bilik sebab dalam bilik ada air cond. Siap tidur bergaya lagi :)


Gelagat Orang Lain

Ibu mengandung dah lapar, terpaksa makan awal dari orang lain.

Aki Long gomoi cucunya

Anak buah saya. Seronok main terbang-terbang atas tilam.

Ni sorang lagi ibu mengandung. Makan sorang-sorang kat dapur tak ajak orang. Pastu buat muka sedih..

Sempat lagi nak senyum kat camera walaupun kalut nak pi bukak pintu bilik pengantin yg terkunci dari dalam. Pengantin dok ada kat luaq. Majlis tengah berlangsung.

Ramai sangat orang. Tengok ikut tingkap pun jaaadi le....

Part ni yg paling best..hehe...Naufal kena warning ngan mama dia (^^,)

Minum ayor tok kadi. Amik berkat kot..Tak lama lagi turn yg berbaju melayu warna emas tu pulak nak walimah..

Dah letih sangat le ni....

Duta produk dR rozmey tengah tunjuk pinggang dia yg ramping tu


No comments: