CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, March 17, 2011

Happy Birthday Sayang

15 march 2011 ---> birthday my hubby. Time tu kami semua ada kat KL. So tak dapat la Ummi nak buat entry khas pada tarikh tu... Abah bawak Ummi ngan Fateh jalan2 kat sekitar Kajang dan Shah Alam. Best sangat2! Ummi sangat terharu dan berterima kasih kat Abah a.k.a cinta hati Ummi.

Patutnya Ummi yang ra'i dan buat something yg special utk Abah, tapi terbalik pulak. Abah yg bawak Ummi gi jalan2. Sehari sebelum birthday Abah tu anniversary Ummi dan Abah yg pertama. So Ummi anggap cuti-cuti kami kali ni sempena ulangtahun perkahwinan kami. Boleh kan Abah? hehehe...

Selamat Hari Lahir yg ke 27 Sayang..
Saya doakan semoga Allah memanjangkan umur sayang, dan merahmati kehidupan kita sekeluarga. Sesungguhnya saya sangat bahagia menjadi isteri awak, dan saya sangat berharap dapat menjadi ketua bidadari untuk awak di syurga kelak. Dan saya sangat2 ingin bercinta dengan awak lagi di syurga nanti! Sama-sama lah kita berusaha ke arah itu... Awak suami terbaik bagi saya, dan awak ayah terbaik buat Fateh. Janji saya pada diri sendiri, saya ingin berikan yg terbaik buat awak, dan saya sedang berusaha untuk melaksanakannya. Saya ingin menjadi wanita terhebat di mata dan dalam hati awak...
I LOVE U SAYANG!

No comments: