CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, September 3, 2012

Coretan untuk adik

Kesian adik kan.. Ummi jarang-jarang sangat update cerita pasal adik kat sini. Asyik-asyik cerita pasal abang Fateh je.. Ummi bukan lupa kat adik. Ummi ingat tau sayang.

Hari-hari Ummi dapat rasa adik kick perut Ummi. Hari-hari Ummi dapat rasa adik moving-moving dalam tummy Ummi. Cuma Ummi tak berkesempatan nak coretkan di sini. Tambah-tambah abang Fateh belum puas bermanja dengan Ummi Abah.

Abang Fateh masih terlalu muda dik.. Masa adik lahir nanti, abang Fateh belum pun mencapai usia 2 tahun. Adik tak kisah kan berkongsi kasih dengan abang Fateh?

Adik...
Ummi dan Abah sangat-sangat gembira akan menerima kehadiranmu ke dunia di penghujung tahun ini. Dulu Ummi sering berharap, adik cepat hadir sebab Ummi dah terlalu rindu nak mengandung lagi.

Kini Allah memakbulkan doa Ummi. Ummi bahagia. Namun ada juga terselit sedikit kebimbangan. Mampukah Ummi bahagi kasih sayang untuk kalian nanti? Ummi sangat berharap agar Ummi mampu menjaga kalian bagai menatang minyak yang penuh, dan memberi segala yang terbaik untuk kalian. InsyaAllah!

Disaat Ummi menulis coretan untukmu ini adik, abang Fateh sedang menyusu hingga terlena dalam dakapan Ummi. Dan kamu pula tidak berhenti-henti bergerak di dalam rahim Ummi.

Sungguh, Ummi sangat sayangkan kalian berdua!

No comments: