CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Saturday, June 6, 2015

Khas Buat Peminat Fesyen Muslim Muslimah :)

Assalamualaikum.

Saya tahu...
Di kalangan pembaca blog naif saya ini ramai yg suka shopping online.
Daripada yang shopping sikit-sikit, sampailah yang shopping segala benda secara online. Mesti ada.
Sebab nak keluar membeli di bandar bukanlah semudah menuturkannya. Walaupun kadang-kadang beli online lagi mahal dari beli kat kedai. Tapi kalau saya lah kan, saya sanggup aje. Sebab tak sanggup meredah jalanraya yang penuh sesak. Lepas tu karang masuk mall, penuh sesak dengan manusia pulak.
Tak sanggup weh.

Okaylah. Kat sini saya cuma nak bagitahu..saya pun ada jual secara online juga. Saya nak mudahkan anda semua yang saya sayang. Best tak? hihihi.

Saya jual apa?
Pakaian. Untuk lelaki ada. Untuk perempuan ada. Untuk kanak-kanak pun ada.
Tapiiii.....
Saya hanya jual pakaian yang dibenarkan syara' sahaja tau.
Mintak maaf banyak-banyak kepada yang mencari fesyen glamour yang tak syara'.
Saya sebagai penjual, pun ada saham kalau saya jual pakaian tak menutup aurat. Means, kalau awak pakai baju seksi atau tudung kecik kemetot yang saya jual, saya pun tumpang dapat dosa sama.
So....maaf ya.

Baju bajan yang saya jual ni insyaAllah semuanya cantik-cantik dan stok PASTI SUKA punya.
Ok macam ni...
Saya ni insan naif. Update blog pun guna handphone cikai ja. So segala details gambar dan penerangan, awak boleh tengok kat page PERMAI IDAMAN.
Like dulu page. Lepas tu bolehlah cuci mata. Yeayyyy...

Okeh ni senarai antara barang yang kami jual:-
√ Jubah Lelaki
√ Jubah Perempuan
√ Baju Raihan Dewasa dan Kanak-Kanak
√ Tudung Bawal best-best
Dan juga macam-macam lagi barang keperluan untuk Haji dan Umrah.
Boleh PM atau whatsapp nombor yang tertera di page kalau nak tanya ka..nak order ka..















No comments: