CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, April 8, 2013

Tempahan dibuka utk orang Pahang - 21/4/13

InsyaAllah pada 21/4 ini saya sekeluarga akan berada di Temerloh, Pahang, dan kami akan ke Kuantan juga. Jadi mulai hari ini, saya akan buka tempahan untuk orang-orang Pahang bagi item di bawah:-

CHOC MOIST CUPCAKE
Saiz S - RM1.50 / 2 pcs
Saiz M - RM2 / 2 pcs
Saiz M with topping (ganache+choc rice) - RM1.80 / pcs

RED VELVET
*with topping creamcheese + mascarpone.
Cupcake - RM60 / 16 pcs
In cup - RM4.50 / pcs @ RM45 / 10 pcs

DADIH
*Anggur / Mangga / Jagung / Laici / Strawberi / Vanilla
RM1.50 / pcs
-------------------------------------------------
Sebarang pertambahan item akan saya beritahu kemudian, insyaAllah.

Order boleh dibuat mulai hari ini. SMS saya di talian 012-5178544.

Saya akan menutup order kira-kira sehari atau 2 hari sebelum bertolak.

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: